En marxa un nou servei per resoldre dubtes sobre tramitació electrònica

Dimecres, 17 de juny de 2020

Si us cal fer un tràmit electrònic i teniu dubtes o us sorgeix algun problema, feu servir aquest servei de suport de la Diputació de Barcelona.

L'objectiu d'aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari amb motiu de la crisis sanitària de la COVID-19, és per donar suport als veïns i veïnes del municipi, en la relació telemàtica amb les administracions.

Com puc fer aquest servei?

  • Trucant al 934 020 606. Horari: del 8 de juny al 17 de juliol, de 9 a 18 hores i del 20 al 24 de juliol, de 9 a 14 hores.
  • Enviant un correu electrònic a tramits@diba.cat, explicant molt breument el dubte i deixant les vostres dades de contacte, sobretot un telèfon.
  • Omplint aquest formulari, i us trucaran.

Quin tipus de consultes resol aquest servei?

Totes aquelles relacionades amb la tramitació electrònica de l'Ajuntament.

Darrera actualització: 19.06.2020 | 09:07